Nombre total de pages vues

lundi 4 avril 2016

Irme Kero


Irme Kero ¤ Yasmina Levy
https://www.youtube.com/watch?v=fZq4fAklQmE


Irme Kero madre a Yerushlayim
komer de sus frutos, bever de sus aguas.

En el me Arimo yo
Y en el m'afalago yo
Y en el Senior del todo el Mundo.(bis)

Y el Bet Amikdash lo vor d'enfrente
A mi me parese la Luna Kresiente

En el me arimo yo
Y en el m'afalago yo
Y en el Senior del todo el Mundo. (bis)

Y lo estan fraguando
kon piedras presiozas.
Y lo estan lavrando
kon piedras presiozas

En el me Arimo yo
Y en el M'afalago yo
Y en el Senior de todo el Mundo. (bis)

*********************

Irme quiero, madre a Jerusalén,
comer de sus frutos, beber de sus aguas.

En él me arrimo yo,
en él me reconforto yo,
y en el Señor de todo el Mundo.

Y el Beit Hamikdash , lo veo enfrente ;
a mí me parece Luna creciente.

En él me arrimo yo,
en él me reconforto yo,
y en el Señor de todo el Mundo.

Y lo están fraguando
con piedras preciosas,
y lo están labrando
con piedras preciosas.

En él me arrimo yo,
en él me reconforto yo,
y en el Señor de todo el Mundo.


  Beit Hamikdash : Sagrado Templo
  El oud es un instrumento de cuerdas árabe, una clase de laúd.


       Yasmin Levy (Jerusalén, 23 de diciembre de 1975) es una cantante israelí en lengua judeoespañola.
     Su padre, Yitzhak Levy (1919–1977), fue un investigador pionero en la larga y rica historia sefardí, la música y cultura de la judería española y su diáspora.
     Con un inconfundible estilo emotivo, Yasmin ha dado una nueva interpretación a la música judeoespañola medieval,
incorporando sonidos más modernos, procedentes del flamenco andaluz, y con el uso de instrumentos tradicionales como el oud , el violín, el cello y el piano.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire